Kierownik działu obsługi technicznej
- Szczegóły
 - Nadrzędna kategoria: Main
 - środa, 10 listopada 2010
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- organizację pracy działu technicznej obsługi klienta
 - wprowadzanie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi
 - tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych zgodnie z normą ISO 9001 i ISO 27001
 - planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy zespołu w sposób zapewniający wysoką jakość świadczonych usług i realizację wyznaczonych zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami
 - motywowanie i wspieranie podległych pracowników w celu zwiększenia wydajności ich pracy i skuteczności podejmowanych działań
 - organizację szkoleń wewnętrznych i kontrolę poziomu wiedzy podległych pracowników
 - wyszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań prowadzących do coraz sprawniejszej obsługi klienta
 - wspieranie działalności działu handlowego
 - utrzymanie partnerskich relacji z klientami firmy
 - badanie wskaźników wzrostu satysfakcji klienta
 - prowadzenie i formalną weryfikację dokumentacji związanej z obsługą klienta
 - dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji
 - budowanie własnego zespołu i udział w jego doborze
 
Od kandydatów oczekujemy:
- przynajmniej pięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
 - doświadczenia w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem pracującym w systemie zmianowym
 - wykształcenia wyższego, preferowane techniczne o kierunku informatycznym
 - zdolności budowania i zarządzania zespołem
 - wysokich zdolności organizacyjnych i interpersonalnych
 - samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów i ustalaniu priorytetów
 - dynamizmu i zangażowania
 - asertywności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
 - umiejętności analitycznych oraz technicznych
 - dokładności i systematyczności w realizacji wyznaczonych celów
 - znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i w piśmie
 
Oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju
 - pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy
 - atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię
 - zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
 - atrakcyjny pakiet medyczny
 - samochód służbowy
 
Forma kontaktu:
List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres: praca-csm@wdc.pl 
Kontakt w celu uzyskania szerszych informacji: 022 337 00 36.














