Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
- Szczegóły
 - Nadrzędna kategoria: Main
 - środa, 10 listopada 2010
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- bieżąca obsługa techniczna klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną;
 - budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
 - dokonywanie na bieżąco uaktualnień dokumentacji;
 - uruchamianie nowych usług dla klientów oraz ich aktualizację;
 - wykonywanie okresowych czynności technicznych dla klientów;
 - diagnozowanie i analizowanie przyjętych technicznych zgłoszeń od klientów;
 - zarządzanie kopiami bezpieczeństwa oraz systemem monitorowania usług;
 - bieżąca obsługa serwerowni oraz urządzeń klientów.
 
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi do diagnozowania sieci (np.: ping, traceroute);
 - dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office;
 - podstawowa znajomość obsługi systemu operacyjnego Linux Debian (konsola);
 - bardzo dobra znajomość działania systemu DNS oraz protokołów: HTTP, SMTP, POP3 oraz IMAP;
 - umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu;
 - poprawność stosowania języka polskiego pod względem formułowania zdań i ortografii;
 - język angielski na poziomie dobrym w mowie i w piśmie;
 - punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
 - silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej.
 
Oferujemy:
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, dającej możliwości rozwoju w kierunku administratora systemów informatycznych;
 - pracę w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na pozyskiwanie wiedzy;
 - atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wzbogacenia o premię;
 - zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
 - praca w systemie trzyzmianowym;
 - atrakcyjny pakiet medyczny;
 
Forma kontaktu:
Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: tech-supp@wdc.pl














